Hieronder vind je de veelgestelde vragen. Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan gerust even contact met ons op. Je kunt ons een mailtje sturen naar customerservice@donders1860.nl, een Whatsappje sturen naar +31 26 311 66 64, of bel ons via 026 311 6664.
Als het bestelbedrag binnen de Benelux hoger is dan €100,00 euro worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Voor meer informatie ga naar bezorgen.
Donders 1860 verzendt wereldwijd. Verzendkosten variëren afhankelijk van de bestemming. Verzending in de Benelux is gratis bij bestellingen boven €100,00 euro en de verwachte levertijd is 1 werkdag. Verzending in Europa varieert qua prijs en de verwachte levertijd is 2-5 werkdagen. Verzending buiten Europa varieert ook qua prijs en de verwachten levertijd is 2-14 werkdagen. De genoemde levertermijnen zijn streeftermijnen.
Voor meer informatie ga naar bezorgen.
Bestellingen via Donders 1860 worden altijd verzonden met DHL. Als het pakketje ons magazijn verlaat ontvangt u van ons een mail met een Track & Trace code.
Jouw pakket is te volgen vanaf het moment dat de chauffeur zijn route van de dag heeft aangemeld. De code is (meestal) na 12 uur nadat je het ontvangen hebt werkzaam.
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven hoe laat het pakket geleverd zal worden. Mocht de track en trace code iets vreemds aangeven, stuur ons dan een mailtje naar customerservice@donders1860.nl, een Whatsappje naar +31 26 311 66 64, of bel ons via 026 311 6664.
Ga voor meer informatie naar: Retourneren
Ga voor meer informatie naar: Retourneren
Ga voor meer informatie naar: Retourneren
Ja, alle producten kunnen geretourneerd worden.
Het is helaas niet mogelijk om een omruiling aan te vragen via onze webshop. Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Je kunt in dat geval het eerder bestelde item retourneren. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt binnen maximaal 14 dagen teruggestort op jouw rekening. In verband met ons voorraadsysteem is dit de veiligste en snelste manier om het gewenste product te ontvangen.
De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar in onze webshop: iDeal, Klarna (achteraf betalen), Apple Pay en Creditcard.
Betalingen doen via Donders 1860 is veilig. Wij maken gebruik van de laatste technieken op het gebied van SSL-beveiliging om gegevens versleuteld te verzenden. Alle betalingen worden bij Donders 1860 door Mollie afgehandeld, dit is een online payment provider die garandeert dat een transactie veilig en correct wordt verwerkt. De gegevens worden niet door Donders 1860 behandeld maar alleen in de beveiligde omgeving van Mollie.
Nee, bestellingen kunnen niet geannuleerd worden omdat jouw bestelling direct verzendklaar wordt gemaakt.
Als je een product ziet die niet meer beschikbaar is in jouw maat, stuur ons dan even een mailtje naar customerservice@donders1860.nl, een Whatsappje naar +31 26 311 66 64, of bel ons via 026 311 6664. Wij controleren dan de voorraad en bieden eventueel een vergelijkbaar product aan.
Na inschrijving van onze nieuwsbrief kan het even duren voordat je in jouw mailbox een kortingscode van ons ontvangt. Duurt het wachten toch echt te lang? Stuur ons dan even een mailtje naar customerservice@donders1860.nl, een Whatsappje naar +31 26 311 66 64, of bel ons via 026 311 6664.
Als uw kortingscode niet werkt, controleer dan de volgende punten:
– Is de kortingscode nog steeds geldig?
– Is de kortingscode die ik gebruik geldig op de artikelen in jullie winkelwagen?
– Is de kortingscode grammaticaal correct?
– Heeft u de kortingscode op de juiste plaats ingevoerd?
Als je alles hebt gecontroleerd en het werkt nog steeds niet, stuur ons dan een mailtje naar customerservice@donders1860.nl, een Whatsappje naar +31 26 311 66 64, of bel ons via 026 311 6664.
Donders 1860 gebruikt jouw naam, afleveradres en betalingsgegevens om jouw bestelling te verwerken en om je op de hoogte te houden van de bestelstatus. Met jouw toestemming registreren wij jouw persoonsgegevens en bestel- en diensteninformatie. Zo kunnen wij onze website voor jouw personaliseren.
We zullen jouw e-mailadres gebruiken om je te informeren over nieuwe functies op onze website en over speciale aanbiedingen en kortingen. Als je deze e-mails niet langer wenst te ontvangen, kunt je je afmelden onderaan onze e-mails.
Wanneer je jouw bestelling bij Donders 1860 plaatst, worden jouw persoonlijke gegevens door ons geregistreerd. Je moet een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, zodat je bij een volgende bestelling jouw naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres, afleveradres en betalingsgegevens niet hoeft in te voeren. Door het aanmaken van een account geef je ons toestemming om jouw persoonsgegevens te gebruiken voor bovengenoemde doeleinden.
Je kunt ons een schriftelijk verzoek sturen om al jouw persoonlijke gegevens uit ons systeem te verwijderen. We kunnen een dergelijk verzoek alleen honoreren zolang we deze informatie niet nodig hebben voor leveringen.
Stuur ons een mailtje naar customerservice@donders1860.nl, een Whatsappje naar +31 26 311 66 64, of bel ons via 026 311 6664. Nadat wij uw informatie over de klacht hebben ontvangen, zullen wij u verder informeren over onze klachtenprocedure.